tirsdag 2. juli 2013
Sommer, sol & jordbær!
I år har vi har rosa jordbærblomster i vår lille "hage", nydelige små blomster. Gleder meg til de blir til søte jordbær :O)
Et bidrag til Nordsalten hobbyklubb, utfordring #77
Utfordring #77
Utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb lød;
"Vi vil se masse blomster"
Kortet mitt er pyntet med store blomster (TH) og sommerfugler og blader (MS), teksten tror jeg er Storyteller, og jeg har også brukt litt glitter. Knappene kommer fra skuffen, og har fått sytråd i midten.
Ønsker dere alle en fin sommerdag :O)
mandag 1. juli 2013
Sommerblomst!
Ja, det er deilig med sommer&sol, og alle de fine blomstene :O)
Riktig nok har det regnet en del også, men det gjør igrunnen ikke så mye. Blomsten på bilde har jeg hvert år, min mormor hadde en variant av denne på hytta da jeg var liten og det er et fint barndomsminne :O)
Ha en fin sommer-ettermiddag!
søndag 30. juni 2013
Endelig har jeg laget en ny LO.
Ny LO.
Jeg har kjøpt meg nytt kamera, og det er ganske så morsomt!
(bildene av LO`en er tatt med det gamle kameraet, og blide av meg er tatt med det nye kameraet :O)
Så nå kan jeg leke meg med et kamera med mange flere funksjoner enn mitt gamle, det er jo litt lykke. For å si det sånn ser jeg en klar forskjell på bildekvaliteten, og det er veldig bra.
Det er lykke å kunne ta fine bilder av barna, og se de glede seg over albumene sine.
Alle barna mine har egne album,
med bilder fra de ble født frem til i dag.
Jeg skal lage flere sider i kveld :O)
God søndag!
lørdag 29. juni 2013
En god lørdag :O)
Et sommerlig lite kort!
Et fint&gult sommerlig kort, med dekortape, litt gult gliter og en fin sommerfugl i tre som jeg har malt over med Distress Paint.
Kortet er i småkort-størrelsen; 10,2cm*10,2cm.
Det er så deilig med lørdag, selv om det regner som bare det!
Sovet lenge, har kjøpt inn nye løpesko (nå er det ingen bønn...ha,ha... :O)
Vi har spiste deilig lunsj på Gamle Tårnhuset i dag, og nå er det P1 på radioen, veldig god te i koppen og en stund til kort-laging før tantebarnet kommer på overnatting.
Ønsker dere alle en finfin lørdag!
torsdag 27. juni 2013
Søte små ballerina-kort.
3 små kort!
En pakke med tre kort, med fint stempel, glitter og teksten "Gratulerer".
Vil passe fint til rosa- og ballettglade jenter :O)
Kortene er ca 10,2cm*10,2cm.
Leveres uten papirkonvolutt.
Pris for tre små kort er 60kr,
pluss porto.
Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen til meg :O)
God sommer!
onsdag 26. juni 2013
Bryllupskort - en bestilling.
Bryllupskort!
Beklager at bilde ble litt mørkt...
Kortet er stort, hvitt, med tekst, glitter og hjertene har fått et lag med Cracklepaint. Det ble fint :O)
Kortet leveres med en hvit papirkonvolutt.
Kortet er en bestilling.
Ønsker dere alle en fin sommer!
tirsdag 25. juni 2013
Vimpel med bokstaver!
Vimpel med bokstaver!
Fin vimpel i rosa og beige toner, med hvite bokstaver.
Denne er sydd til en kunde.
Mål; ca 18cm*20cm.
Pris; 300kr.
Denne er solgt!
Ha en fin tirsdag!!
:O)
søndag 23. juni 2013
Ballerina!
Et ballerina-kort!
Passer fint til en som liker ballett og rosa :O)
Ballerinaen er er TH stempel.
Ønsker du å bestille kort av meg,
tar jeg imot bestillinger på mail;
kortogsom@hotmail.com.
Ønsker dere alle en fin St.Hansaften!
Abonner på:
Innlegg (Atom)