Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 12. august 2016

Høstens nye teppe :)


Jeg strikker meg et nytt ullteppe, det er snart ferdig....så høsten kan bare komme :)

Ønsker dere alle en fin helg!


torsdag 11. august 2016

Blomster....


...til nye kort :)

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og bestillinger.
Det setter jeg veldig stor pris på :)

Ha en fin dag!

onsdag 10. august 2016

Fin&rosa mappe med navn :)


Fin mappe jeg har sydd på bestilling til en kunde.
Mappen er foret med det lyserosa stoffet.
God størrelse til stort penal, eller som toalettmappe. 
Eller til andre ting man vil ha samlet på ett sted :)

Syr på bestilling,
pris etter avtale.

Alle mappene jeg syr i bomullstoff kan vaskes i maskin,
en runde på finvask, eller et lengre program om mappen er veldig møkkete.

Ha en fin dag! 


mandag 8. august 2016

Stoff en kunde skal se på :)


En bestilling.


Fine kjærlighetskort laget på bestilling til en kunde :)

Kortene leveres med papir og cellofankonvolutt.

Ha en fin dag!

To store penal.


Hei :)
Her er to store penal jeg har sydd på bestilling til en kunde. 
Begge har brodert navn, noe som gjør de fine og personlige.
Denne modellen passer også bra som toalettmappe,
i denne størrelsen eller litt større.

Syr de på bestilling, pris etter avtale. 
Syr de i forskjellige størrelser,
ta kontakt på mail for spørsmål/bestilling.

kortogsom@hotmail.com

Ha en fin uke!



søndag 7. august 2016

Håndlaget notatbok.


Jeg har laget denne notatboken på bestilling til en kunde.

Forsiden er håndtrykket, med akrylmaling.
Boken har jeg satt sammen med Bind It All, et supert verktøy for å sette sammen bøker med spiralrygg. 

Str: A5
Pris etter avtale. 


lørdag 6. august 2016

Nye kort :)


Nye kort i rosa :)
Begge kortene er sprayet med litt glitterspray, det syns ikke så godt på bilde men det er et fint perlemor skinn på begge kortene. Her har jeg brukt produkter fra Sizzix, Lawn Fawn, Simon Says Stamp og Stampers Anonymous.

Kortene leveres med papir og cellofan konvolutt.

Ha en fin dag!


mandag 1. august 2016

Nye kort :)


Nye kort, med fine stempler fra MFT og Lawn Fawn.
( noen av kortene er ikke helt klare, men det blir de snart :)

Ha en forsatt fin sommerferie!