Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 13. juli 2008

Her er en knappekjole i brunt stoff med orange prikker. På bilde her ser prikkene mer gule ut, men de er orange i virkligheten.
Kjolen er sydd sammen med overlock maskinene min, naturhvit kantbåndet sydd på med med min vanlige Janome symaskin. (Den maskinen har jeg hatt siden jeg var 19 år, og det fungerer som bare det :o) De orange knappene er alle ulike, syntes det blir fint. Om jeg får si det selv er jeg veldig fornøyd med resultatet, og knapphullenen ble sydd som en drøm. Ikke noe er så kjedelig som å sprette opp knappehull!
Hvis jeg skulle ha gjort noe anderledes, tror jeg det måtte bli å rett opp litt midt forran. Sånn at skråbåndet blir litt rettere og ikke skrår nedover.







Str;0-6 mnd.
Pris; 350kr
Denne kjolen er solgt!

Ingen kommentarer: