Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 24. oktober 2008

Veggdekor laget med Cricut maskinen min!


I dag har jeg pakket ned tingene jeg skal ha med på markedsdagen på Sømmelig i morgen.(kl.1200-1700, Nordahl Brunsgate 13, Oslo))
Men jeg har også fått laget litt veggdekor til guttene mine, disse Mikke Mus figurene har jeg laget med Cricut maskinen min. Disse figurene er ca 15-17 cm høyde. Skal henge de opp over sengene til guttene mine når de sover, og forventer gledesrop i morgen tidlig!! :o)
Jeg kan lage disse på bestilling hvis noen ønsker. Jeg kan også lage Donald, Langbein, Dolly og Minni. Alle i størrelser fra ca 13cm opp til 26-28 cm høyde. Kan også lage de til kort, med hvit bakside for å skrive en bursdagshilsen. Mulighetene er maaange... :o)
Prisen vil variere litt pga størrelse på figuren.
Ta kontakt på mail!

Ingen kommentarer: