Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 28. november 2008

Oppevaring/sminkepung!











Denne helgen skal datteren min bort i bursdagselskap, så hun bestilte en sånn oppevaringspung som hun ville gi bort i gave. Det var jo hyggelig (når jeg skriver bestilte, mener jeg at hun yttret et ønske om å gi bort sånne i gaver..for hun syntes de var så fine.. :o)
Nå har jeg endelig fått den nye merkelappenen mine, ikke det at det tok så lang tid å få de,men jeg skulle hatt sånne for lenge siden. Men nå er de her, sorte i bunnen, med hvit skrift.
Jeg er kjempe fornøyd!!

Vil noen bestille lignende oppevaringspung koster de 85 kr for denne størrelsen.


2 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

og takk for koselig kommentar i bloggen min.

Så flotte sminkepunger du lager. De likte jeg veldig godt. Stoffet og fargene var bare så stillige.

klem fra Gamlå

Kort og Søm sa...

Takk, takk :o)