Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 12. november 2009

Nytt bånd!





Jeg har kjøpt meg litt nytt bånd!
Hadde tusen planer for hva jeg kunne bruke det til...men jeg kjøpte bare to yard, så det holder jo ikke til tusen prosjekter.. :o)
Men jeg skal bruke noe på en veske, sydd i brun cordfløyel og noe på en litt større sminkepung.
Også må jeg spare på noe av det...for det var så fint :o)
Jeg håper postmannen min kommer med en pakke med merkelapper til meg i dag, har gått helt tomt...og derfor ligger en del ting på vent. Men så lenge han kommer før jul med de er jeg fornøyd.."ler"..
(hm..nå har jeg jammen gått tom for det brune stoffet jeg skulle fore vesken og sminkepungen med...tror jeg må ta en titt på lagerbeholdningen min, for å se hva jeg begynner å gå tom for :o)
Håper alle får en fin dag!!
:o)

3 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

en bandälskare till, jag är galen i alla. jättefin detta med fåglarna, vi får ser väskan, klem

Kort og Søm sa...

Ja, det er virkelig mange fine bånd der ute!!
Nå har jeg bestilt mer av stoffet jeg skal fore vesken med, så vesken blir kanskje klar neste uke!
Klem :o)

Margrethe sa...

Så mye fint du har lagt inn på bloggen siden sist jeg var her! Herlige julekort du har laget. Ny header som viser mangfoldet i det du lager har du også fått!
Søte fugler på båndet:)
Ha en fin dag!