Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 18. september 2010

For en fin dag...*smiler*...






Markedsdag på Kolbotn!
Ja, for en fin dag det har vært.
Både værmessig (sett bort i fra to minutter med store regndråper på ettermiddagen), og så mange hyggelige nye og gamle kunder! Salget var godt og mange visitkort ble delt ut. Så jeg er veldig fornøyd med dagen!
Bildene jeg viser dere er tatt når jeg hadde satt opp bordene med mine produkter, like før markede åpnet.
Jeg fikk noen spørsmål i dag, som jeg tenkte jeg skulle gi svar på her i bloggen også. Sånn i til felle noen flere lurer på det samme :O)
1. Legger jeg ut alt jeg lager her i bloggen?
Svar
; Nei, det gjør jeg ikke. Noe blir solgt før det kommer så langt som til bloggen. Noe er for markedsdager, og da er det litt morro å ha med produkter man ikke har vist frem før.
2. Ligger alt jeg har til salgs bare i nettbutikken?
Svar; Nei, noe ligger forsatt i denne bloggen.
Men planen er å flytte over alt jeg har til salgs i nettbutikken for å gjøre det mer oversiktelig for kundene å se hva jeg har klart til salgs.
3. Lager jeg produkter på bestilling?
Svar; Ja det gjør jeg. Bare å ta kontakt på mail!
Håper dere alle har hatt en fin lørdag!
:O)

14 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hurra så bra at salget gikk godt og været var fint. Moro å få litt igjen for arbeidet.

Ha en velfortjent kosekveld.

Klem

Timotei sa...

Så bra at salget gikk godt! Flott bod du hadde! Ser så oversiktlig og ryddig ut. Kjempelurt å dele ut visittkort for da er det nok mange som tar kontakt i etterkant også.

Tovepia sa...

På slike flotte dager, antar jeg salget går godt. Høres så trivelig ut å være med på en slik markedsdag.

Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Pia sa...

hvor ser det hygfgeligt ud

annes paperfun sa...

Så mye flott du har laget!
Så bra at du hadde en herlig salgsdag...nydelig vær også :o))
Ha en fortsatt fin helg.
klem Anne

Stine sa...

WOW! Så mye flott du har laget! Du hadde sikkert en meget innbringende dag på alle måter ;)

Aleisa Ribalta sa...

Underbart, jag glädjer mig för dig, finns det en annan myran som producerar lika mycket och så fin som du? Nej, det finns inte! Så nu har jag svarat på sista fråga, hahaha, klem till dig, min gao vän!

Aleisa Ribalta sa...

inte gao utan goa vännen skulle säga, forlåt mig!

Kort og Søm sa...

Takk Aleisa...*smiler*..
klem :O)

FIOLINESBLOG sa...

Heisann!
Så fikk jeg ikke med med markedsdagen i år heller! gleder meg over at du hadde en flott stand og godt salg:)
Jeg jobber for markedsdagen neste søndag på Villa Sandviken!
fioline hilser

Snertne sneller og små nøster sa...

Så hyggelig det så ut, og så masse du hadde med deg :-) Grattis med bra salg!

Ha ei fortsatt fin helg og klem fra Siv

No.15 sa...

Så artig!! Flotte bilder med flotte produkter :)

klem

Velkommen til min kreative verden sa...

Så flott og ryddig og delikat du gjør det. Jeg forstår at dette ble en suksess: )
Det er gøy å følge med på deg og alt du gjør.

Kort og Søm sa...

:O)