Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 28. november 2010

En ugle.. og nye lilla Rice kopper :O)





Toalettmappe med en ugle!
Jeg har sydd en toalettmappe til med uglepynt på, og så sitter den på en brodert gren :O) Uglen er gul/oransje og jeg har brukt en av mine oransje merklapper.
Den er sydd og foret med samme bomullstoff.
Vask; 40grader, ikke tørketrommel.
Mål; 19cm*14cm*4cm.
Pris; 150kr.
:O)
I dag tidlig spiste vi en god frokost, med lilla lys, lilla engle servietter og nye lilla kopper fra Rice...*smiler*...og da jeg fortalte til datteren i huset at disse koppene skulle bli pakket bort med adventspynten for å bli tatt opp til neste år...ja, så så hun på meg som om jeg var inmari rar...*ler*..hun kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke kunne bruke de hele året rundt!
Men det syns jeg er litt av sjarmen...så kan vi glede oss til å bruke de igjen til neste år. Men nå skal de først brukes til min store glede...*smiler*..
God søndag!
:O)

6 kommentarer:

Hege sa...

Uglene dine er herlige!
- og barn skjønner ikke alltid "skrullete" mødre m/ (MYE)interesse for interiør;-D
Ha en fin, fin søndag,
klem Hege.

nicolet sa...

What a beauty!
Hugs Nicolet

Lappeline ♥ sa...

Koselig med kopper til bare advent...men det er ikke alt disse små barna forstår hmmmm heller ikke de store hi hi her i huset.
Ønsker deg en god søndag

Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Jeg har også noen julekrus som jeg bare bruker i jula :-) Skjønner ikke dem som kan nyte en kopp te i julekrus midt på sommeren ;-)

Ha en fin første søndag i advent og klem fra Siv

Christina sa...

Woww this is wonderful again Fredrikke!!
Hugs Kristel

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Thank you :O)