Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 20. mai 2011

Toalettmappe med rosa rufsehjert og brodert navn.









Stor toalettmappe!

Denne har jeg sydd på bestilling til en kunde. Den er sydd i lin, foret med det rosa prikkede stoffet som er også brukt på rufsehjertet. Inni er det en lomme. Kunden ønsket også brodert navn på toalettmappen, det gjør denne til en fin og personlig gave! Det er også et lag platevatt mellom stofflagen, slik at den blir litt mer fast i fisken!

Jeg har fonter som egner seg både til barn og voksne, så hvis du ønsker å bestille en mappe med navn på er det mulighet for å velge mellom flere alfabeter. Mål; 26cm*18cm*4cm.

Pris; 300kr.

Solgt!
God helg!

:O)

13 kommentarer:

Tingelingeling sa...

Kjempelekker! Tipper mottageren blir superfornøyd.
Lin er i en egen divisisjon, alt med lin blir vakkert. ( jeg har dyrket lin, spunnet lin og vevd i lin..)
Ha ei fin helg!

Tingelingeling sa...

jeg mente divisjon.... ikke lett med rettskriving!

ide-puffen sa...

Så fin så fine ting.
Og PP står for Porskgrunn Porselen. Koppene er ganske gamle så de kan du kanskje finne på loppis. De har en nydelig kremturkis farge ja.
Nå stikker jeg ut på tur aldri sur.
Klem klem

Mayen sa...

Hei og hopp så flink du e! Æ ønske mæ maskin med broderi for navn som du har, men det koste vel mer enn ei ukeslønn... Ha ei fin helg, klem

Inger Harding sa...

KJEMPEFIN!!! :))
Liker også lin veldig godt.

GO' HELG!
♥ klem, Inger

Anita Tørmoen sa...

Nydelig pung:)

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Eirin Bjørnstad sa...

Du er bare så flink, du gode dame!

Det er fredag, gudskjelovskvelden, og ost og kjeks her hos meg! ;-)
God helg til deg og dine, fra Eirin.

Moski sa...

Veldig fint med det feminine hjertet mot den grove linen. Skulle hatt en symaskin som kunne laget bokstaver, ja. Det blir veldig personlig og dekorativt.
Ha en flott og kreativ helg!

Maria Isabel sa...

Den ble kjempefin!! Hvordan broderer du på navnet så fint, du må ha en eller annen broderi maskin!?

Ha en kjempefin helg :)

Klem fra mæi ")

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin......lin er lekkert
Ha en fin kveld
klem

Pia sa...

så flot med navnet syet på. Du må have en god weekend
knus Pia

Kort og Søm sa...

Jeg kan nok ikke skryte på meg gode broderiferdigheter...det er det min Janome Memory Craft som står for...*smiler*..
God lørdag,
klem :O)