Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 17. september 2011

En bukse og genser bestilling!




En bestilling til en kunde!
Jeg fikk en bestilling på bukse og genser i brannbilstoffet og rødt stoff. Stoff måtte bestilles i flere omganger, og jeg syns denne bestillingen har tatt laaang tid før den ble ferdig... :O)
Så tusen takk til tålmodig kunde...*smiler*...jeg liker jo best å få bestillingen unna så fort som mulig!
Jeg har planer om å sy noen litt morsomme kosedyr, og i går tegnet jeg mønster. Så får jeg se om jeg får sydd litt iløped av helgen :O)
God lørdag til dere alle sammen!


5 kommentarer:

Moski sa...

Ser kjempetøff ut. Fine kombinasjoner med ermer og bukse i annet mønster.
Messen jeg skal stå på er på Ås ungdommskole 15.og 16. oktober. Ha en fin og kreativ helg!

Connie sa...

så stilig.
Gleder meg til å se kosedyrene dine også.
Klem:)

LeKaQuilt sa...

Ser jo både fin og tøff ut og jeg er sikker på at kunden ble fornøyd, selv med litt ventetid :o)
Så spennende det høres ut med hjemmelaget kosedyr. Gleder til å la meg inspirere :o))

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Christina sa...

Woww that looks great Fredrikke!!
Hugs Kristel