Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 20. april 2012

Søt kanin :O)





Tag med en søt kanin!
Jeg har stanset ut enn haug med tags med min Cricut maskin, 
og her er den første jeg har pyntet.
Denne tagen er laget med Bazzill og papir fra skuffen.
Kaninen har jeg laget med Cricut maskinen, gjerde er en Sizzix dies og hjerte er en EK Success.
Tagen er 8cm*13cm stor.


Jeg lager også tags på bestilling
om du skulle ønske noe spesielt! :O)


Minner om utlodding i kort.butikken min,
premie trekkes nå på søndag.
Alle er velkommen til å delta!


Nysgjerrigheten tar overhånd... :O)
I går da jeg la meg til å sove, hadde det vært 114 stykker innom bloggen min. Noe jeg syns er veldig hyggelig at min blogg er interesant for så mange.
Men...hvem er alle dere som er innom??
Hadde vært morro om dere la igjen en kommentar, så jeg kunne se hvem dere er.... :O)


God helg!!

9 kommentarer:

Pia sa...

super fin kanin
god weekend til dig
knus Pia

Jorill sa...

Nåhh - så søt og fin den kanina var:) Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Er alltid like kos når de som er innom legg igjen et lite spor.
Ønsker deg en finfin helg.

Klem Jorill

nicolet sa...

Hihi...so sweet!
Hugs Nicolet

Riet sa...

So gorgeous tag Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Lappeline ♥ sa...

Kjempe søte...flinke du.
Fin kveld til deg

Klem

Lotta sa...

har kake i ovnen. hihi;)

Lotta sa...

har kake i ovnen. hihi;)

doris sa...

This is a beautiful Tag and kanin!!

xoxo doris

h.espe sa...

Hei på deg!!!
De søteste tagsene du har laget! Skulle gjerne hatt en slik maskin selv, er jo så utrolig masse flott en kan lage :)

God helg til deg!

Klem fra Hildegunn