Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 5. oktober 2012

En fin fredag! :O)






Et hyggelig Oslo besøk.
I dag har jeg vært i byen, spist hyggelig lunsj, og gått tur med en av mine venninner som jeg har kjent siden storebror var bitteliten.
Alltid hyggelig å være sammen med henne :O)
Vi gikk tur bort til Astrup Fearnley Museet, og for et flott bygg!
Området rundt var også veldig fint, særlig på en flott høstdag som denne.

Jeg har laget en drøss med kort de siste dagene,
viser de frem til dere senere.
Flere kort blir det også, for jeg er i skikkelig lage-kort modus om dagen :O)

Jeg gleder meg til barna mine kommer hjem fra sine høstferier denne helgen, det blir kos :O)
Og på mandag er hverdagen her igjen,
da blir det matpakker, lekser, trening og alle andre ting som hører hverdagen til, og det er igrunnen helt fint!

Håper dere alle får en fin høsthelg,
nydelige farger ute i naturen!

Ingen kommentarer: