Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 1. november 2013

En "melkekartong"-boks.


























Fin liten "melkekartong"-boks.
Kunder har etterlyst en mindre gaveeske/pose til å putte pengegaver oppi, og da passet jo denne nye disen som lager en fin liten "melkekartong" godt :)
Kartongen er nesten 10 cm høy.
Gavelappen er 12cm*6cm, med plass til å skrive en hilsen på baksiden. 
Jeg syns den ble ganske så fin :)

God fredag til alle som titter innom bloggen :O)

7 kommentarer:

Pia sa...

wow så smukt og enkelt, lækre farver
knus Pia

Hanne sa...

Kjempe stilig. tøfft att du tar opp igjen stjerner som pynt og papir. God helg til deg:-)

Hilde sa...

wow så fin!! laget slik for mange år siden og de har gått i glemmeboken helt til nå!
Takk for inspirasjonen!

Kort og Søm sa...

Takk :)
klem

Connie sa...

Smart og lekkert :)
Ha en fin helg.
Klem Connie

Snertne sneller og små nøster sa...

Ganske så fin...du er nok litt beskjeden, tror jeg :-P Jeg syns den ble kjempefin jeg :-) Og ganske mye artigere å gi en pengegave i en slik enn i en konvolutt ;-)

God søndag - klem Siv

Mayen sa...

Enig med Siv! Den er mer enn fin: kjempefin ;o)