Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 12. mai 2014

Små gaveposer!





















Små gaveposer som passer fint til gavekort, pengegaver eller små gaver. Jeg har brukt Cricutmaskinen min til å skjære ut disse fine figurene, og selve gaveposen er en TH dies. Gaveposene lukkes med en TH klips, som har fått en lite strøk med Distress Paint.
Bak er det festet en tag med klypen, 
der du kan skrive din hilsen.

Jeg lager disse på bestilling,
ta kontakt på mail; kortogsom@hotmail.com

Jeg fikk et spørsmål om man kan skjære ut stoff med denne maskinen, og det kan man, men jeg har faktisk aldri prøvd det! Men det skal jeg, lager et innlegg om det siden :)

Takk for fine kommentarer :O)

5 kommentarer:

doris sa...

OMG, was für süße Täschchen ... "WOW"!!

♥liche Grüße
Doris

Winkel's Crazy Ideas sa...

Så søte gaveposer!! Pam

Strikkeheksen sa...

Nej, hvor er de altså fine og sjove :-)

Birthe Marie sa...

Så søte gaveposer du har lagt! :-)

Kort og Søm sa...

Takk :)