Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 28. juni 2014

Ny snor til stoffposene jeg syr!


















Ingen fare for at jeg går tom for snor til stoffposene mine med det første... :O)

Jeg syr de på bestilling, i den fargen og størrelsen du måtte ønske.
Ta kontakt på mail;
kortogsom@hotmail.com

Pris på de som er 34cm*34cm store er 250kr.
Andre størrelser=andre priser :)

Stoffposene er fine til;
-sko
-skiftetøy
-bleiepose (her kan du også få med en lomme, med glidelås til en ekstra smokk :)
-reiseapotek
-toalettsaker
-leker; dukketøy, små dukker, lego, biler, figurer osv..
-strikketøy (sokker, votter og lue-strikking)
-til boken og solkremen når du skal på stranden.
-undertøy på reisen.
-matpakken og drikkeflasken.

Mulighetene er mange, 
og en stoffpose er mer miljøvennlig enn den i plast!

God sommer alle sammen!


Ingen kommentarer: