Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 10. august 2014

Noe nytt på gang :)


Jeg var i byen i går, på KEM, for å handle inn det jeg trengte til linotrykk. Da jeg kom hjem måtte jeg jo prøve, og her er mitt første trykk, egen design, skåret det ut selv og jeg har trykket det på papir med Archival ink. Nå er ikke dette en linoliumsplate, men en plate som er litt gummiaktig. Har også kjøpt en linoliumsplate, så det skal også prøves ut :)

Dette var veldig moro!

God søndag alle sammen :)








3 kommentarer:

Heidi sa...

Så stilig dette ble!
Når jeg ser det husker jeg at jeg laget linoleumstrykk på skolen, det var jo egentlig veldig gøy, og noe jeg helt har glemt :)

Kort og Søm sa...

Takk :)
Ja, det er gøy!

Tuppenshobbyblogg sa...

Å du er så kreativ og flink !!
Dette blir veldig fint. Kjekkt å prøve noe nytt :)

Klem fra Kjersti