Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 9. februar 2016

Flere trekantmapper til strikkepinner.


Jeg har laget flere mapper til strikkepinner.
Den øverste mappen har jeg brukt litt Marimekko stoff, den grønne med noen store blomster. Jeg blir aldri lei av fine stoffer :)

Pris; 250kr.

Syr de også på bestilling,
i den fargen du måtte ønske.
De er foret med olastoff av den litt mykere varianten, så det er liten fare for at pinnene skal stikke hull på stoffet!

Ha en fin kveld!



3 kommentarer:

Lappeklipp sa...

Oooo så söta stick-etuin du har sytt och så praktisk form du har på dem :o)

doris sa...

Das ist eine wunderschöne Stoffauswahl ... Ich bin begeistert!
Deine Täschchen sind wie immer "wunderschön"!!!!!!!

xoxo doris

Kort og Søm sa...

Takk Lappeklipp :)

Thank you Kim and Doris :)