Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 3. mai 2016

Gelliprinting og egne sjablonger!


Denne uken har jeg klippet mine egne sjablonger til Gelliprintingen. Jeg har klippet de i tegnepapir, og man må være litt forsiktig når han trekker de av Gelliplaten, men går de i stykker kan de teipes. Hvis du lar de tørke mellom hver gang du bruker sjablongene kan de vare en god stund :)
Jo mer detaljert klipp, jo mer forsiktig må du være når du tar den av platen.Men det var helt klart gøy med mine egne sjablonger, og lag på lag med akrylmaling.

Noen nye kort har det også blitt :)

Ha en fin ettermiddag!









2 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Nydeleg !
Du får til alt du tar deg til.
Og sluttar aldri å imponere !

Klem

Kort og Søm sa...

Tusen takk, det var hyggelig sagt :)
klem