Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 18. april 2017

Et anderledes kort :)


Dette kortet, i formen av en boks, kan brettes flatt og legges i en konvolutt!
På baksiden er det plass til din hilsen. 
Jeg lager disse på bestilling i den stilen/tema/fargen du ønsker.
Skal du gi bort penger/gavekort, kan jeg lage en liten konvolutt/lomme som integreres i boksen.
Når boksen/kortet er flatt er målene ca 11cm*14cm.
Men på denne stikker skyene litt utenfor :) og målene er ca 13cm*14cm.

Pris etter avtale.
Ta kontakt på mail for spørsmål/bestilling;
kortogsom@hotmail.com

Jeg har brukt produkter fra disse firmaene;
The stamps of life.
MFTstamps.
Lawnfawn.
Copic.
Belleblvd.
Bazzill. 

Ha en fin dag!


3 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelig kort du har laget.

amo sin blogg sa...

Så spennande og nydeleg.
Eg får kome tilbake til kort til hausten når
neste barnebarn skal konfirmerast.

Kort og Søm sa...

Tusen takk,
velkommen tilbake med en bestilling på konfirmasjonskort til høsten :)