Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 4. juli 2017

En liten gave, og god sommer!


Jeg har sydd en liten mappe jeg har gitt bort i bursdagsgave. 
Den er ikke stor, men passer fint til litt sminke, penger, nøkler, eller andre småsaker.

Jeg syr denne størrelsen på bestilling om noen ønsker å bestille.
Jeg lager også denne modellen stor nok til penal, lite, stort eller ekstra stort penal, i den fargen/stilen på stoffet du måtte ønske.

Bloggen blir nok ikke oppdatert like ofte som før, men Instagram blir oppdatert ganske ofte.
Følg meg gjerne på Instagram om du ønsker;
https://www.instagram.com/fredrikkeap/

Jeg tar imot bestillinger i sommer,
men det kan være noen ekstra dagers lenger bestillingstid.

Ønsker dere alle sammen en riktig god sommer :) 



Ingen kommentarer: