Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 28. desember 2008

Scrapbooking side til albumet mitt!










I høst har jeg ikke fått satt inn så mange bilder, har hatt så mye anne å gjøre. Men jeg har jo mengder av bilder som skal gjøres noe med.. :o) Av barna og meg selv. Vi har alle egne album, så det blir noe sider som må ordnes med, men så lenge jeg har tid synes jeg det er veldig morro. Jeg har ikke noe fast "stil" i barnas album, jeg varierer alt ettersom hvilke motiv det er på bilde. Dessuten skal det jo være intresant å se på sidene, så da vil jeg helst at det skal være litt av hvert å se på.
Disse bildene er fra Julemarked på Sømmelig, i Oslo. Der jeg solgte produktene mine før jul. Jeg hadde det veldig morro, solgte tingene mine og traff mange hyggelige mennesker!
PS: Har noen av dere noen gode råd ang det å ta bilder nå som dagslyset ikke er så mye å skryte av?? Kanskje jeg burde kjøpe meg en sånn "dagslys"-bordlampe!? Tips motaes med stor Takk!!

2 kommentarer:

prickig design sa...

oj oj oj...blir så imponerad av alla som lyckas med så fina album. vi har inte framkallat ett enda kort sedan vi köpte vår digitalkamera...2004!!(skämms!!) gissa om det finns en massa bilder med resor och två barn senare!vart börjar man!? =0)

Kort og Søm sa...

Oj..da må du fremkalle snart!! :o)
Hvor mange bilder er det snakk om tror du?? 2004 er jo leeenge siden :o)
Et godt tips er å begynne der du har lyst, eller fremkall alle sammen på en gang (de du vil bruke), så sorterer du de, og bestemmer deg for om alle skal ha vært sitt album, eller om barna skal få babyalbum. Babyalbumer jo veldig hyggelig og lett å lage, tror nesten jeg ville begynt med det!! Eller så kan du lage familiealbum til alle sammen,men jeg fant ut at alle måtte få vært sitt. Siden de på et alle annet tidspunkt skal flytte ut, da er det hyggelig å få med seg sine egne bilder tenker jeg.
Hold meg oppdatert da :o), du får sikkert en veldig god pris hvis du fremkaller alle på en gang!!?