Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 20. desember 2008

Utfordring fra Tingelingeling!!

Jeg har fått en utfordring av http://www.tingelingeling.blogspot.com/ :
UtmaningSå här funkar det:*Länka till den som utmanat dig ochsätt dessa regler på din blogg.*Berätta 7 saker om dig själv bådealldagliga och knäppa.*Utmana 7 stycken i slutet av inläggetgenom att nämna deras namnoch länka till de. Låt de få vetaatt de har blivit utmanade genom attlämna en kommentar i deras blogg.
  1. Må ha te, hver dag!
  2. Sjokolade kan jeg ikke være foruten :o)
  3. Er litt utstyrsfreek når det gjelder hobbyting, vil gjerne ha alt..! (noe som selvfølgelig ikke er mulig, men jeg har 7 store bokser med stempler og maaaange meter stoff liggende, pluss en hel del annet.)
  4. Er en reser til å skru sammen Ikeamøbler.
  5. Skulle gjerne hatt en tur til Usa for å handle inn masse stoff, papir, stempler og hobbyting.
  6. Blir sur når jeg har sovet for lite.
  7. Trives godt med livet mitt, i motgang og medgang :o)

Jeg sender den ikke vidre, for jeg ser at de fleste har fått den, håper det er ok :o)

3 kommentarer:

MITT FARGERIKE sa...

Hei, kan du sende meg e-post adressa di så skal du få oppskrift, framgangsmåte og klining oppskrift med meg.
Dei var enkle å lage og dei var stekt i steikeovnen

Kort og Søm sa...

Ja, tusen takk!! :o)

Min Verden sa...

Hei du. Her har ikke jeg vært før. Så koselige kort, album og fine ting som du lager! Jeg kommer tilbake. Velkommen tilbake til meg også :) God jul! Hanne