Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 9. mars 2009

Pusekatt kort..igjen.. :o)







Hei!
Dette kortet tok jeg bilde av ute på verandaen i dag tidlig.
Det er så godt at det blir lysere og lysere, det var faktisk ikke så enkelt å ta gode bilder i vinter da det var så mørkt. Det blir uten tvil en bedre farve gjengivelse når man tar bilder i naturlig dagslys!
Som dere ser er jeg forsatt i "lage kattekort-modus", men jeg tror det er på tide å finne fram litt andre stempler. For ikke å snakke om at jeg vil legge bort rosa papir for en liten periode :o)
Jeg har sett en del fine kort i grønt og orange i det siste, så jeg skal gå igjennom arkene mine i dag og se hva jeg finner!
Ønsker dere alle en god tirsdag!
:o)

3 kommentarer:

Maya sa...

Kjempesøtt kort!!
Klem fra Maya :)

Karna sa...

Herlig at vi kan ta bilder ute igje, og at det er dagslys når vi kommer hjem fra jobb...herlig!

Pia sa...

så søde kort i sarte fine farver og en smart taske du har syet