Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 11. mars 2009

Solen skinner... :o)







Nytt kort!
I dag la jeg det rosa papiret vekk..(iallefall for en liten stund, det må sies at jeg ikke er veldig rosa av meg, men alikevel liker jeg godt å lage rosa kort.. :o)
Jeg fant fram papir fra Basic Grey, fra serien "Ambrosia". Har også brukt brads fra samme serie. Her går fargene i orange, rustrødt og grått, litt sort og gult også.
Det å ta bilde i dag var en sann glede, solen skinner og jeg hører snøen smelter...drypp, drypp..
Ja, jeg er helt klar for våren! Sitte uten i vårsolen og bli varm i ansiktet, det er godt det.. :o)
Ha en riktig god onsdag, alle sammen!

2 kommentarer:

Maya sa...

Åhhhh dette var bare så lekkert!!
Nydelige herlige farger!
Klem fra Maya :)

Kort og Søm sa...

Takk! :o)