Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 24. juli 2010

Dette er måten...*smiler*..





...iallefall for meg!
Her ryddes det, i gamle scrapbooking-blader.
For noen år siden abonnerte jeg på "Creating Keepsakes" et blad jeg liker veldig godt. Men så er det noe med denne plassen en hel haug med blader tar...altfor mye plass.
Så det jeg har gjort er at jeg har revet ut de sidene i bladet jeg liker, ikke fordi jeg skal kopiere de, men fordi at de gir inspirasjon til mine egne sider og andre prosjekter. Fine fargekombinasjoner, produkter og layouts...og hvis jeg får si det selv er denne permer helt super!! :O)
Det er en glede å bla igjennom den og se på alt det fine!
Så dette er en metode jeg kan anbefale for å få litt mer orden i bladene. (Vel og merke hvis man har hjerte til å rive i dem..noen jeg ikke har med alle mine "BBC Good Food" blader...*ler*...)
Lurer på om jeg skal angripe haugen med Quilteblader ...*smiler*...
Her har det vært en deilig dag, med turer, is, god mat, bading i sprederen, sykkelturer, trampolinehopping, fotball og sol fra en tilnærmet blå himmel!
Så er det bare å ønske seg en like god søndag...*smiler*...
:O)

9 kommentarer:

salige lavendel sa...

Dette var et godt plassbesparende tips! Og det ser jo kult ut også =)

Aleisa Ribalta sa...

Flink och smart, och så är du alltid SuperFredde, har gjort något nu, och tänkt mycket på dig, jag ska visa den imorgon på bloggen, tack för att du är som du är! Klem!

Black Iris sa...

Ordning och reda, det skulle jag vilja ta efter. Jag har också för liten plats till allt jag håller på med och då blir det gärna lite rörigt när man blandar allt i samma lådor.

Kram Maidi

Pia sa...

super smart ide Fredrikke ja det er jo ikke alle sider der inspirerer en så god ide at samle dem i en mappe. Du må have en dejlig søndag.
knus Pia

Kaspara sa...

Heisan!
Så kjekt med orden i alle inspirasjonsbildene!
Jeg må gjøre det samme med interiørblad når de blir gode og gamle. Da klipper jeg ut spesielle fine ting og hvier resten av bladet.
Ha en fin søndag!
Hilsen Kaspara

mymlen og my sa...

Hei, så på bloggen The Folding Chair at du var interessert i Mummi muffinsformer. Jeg klarte ikke å finne ut på den engelske siden om de leverte utenom eget land. Men nå fant jeg en svensk nettbutikk som har de samme formene, nemlig www.bagarenochkocken.se
Hvis det skulle være av interesse.
Hilsen Mymlen og My

mymlen og my sa...

Hei igjen,
jeg prøvde å bestille fra Sverige, la varer for 300,- i korga, men de skulle ha over 300,- i porto, så da var det ikke aktuelt for meg.
Vi finner de sikkert i en annen butikk.

Kort og Søm sa...

OJ..over 300kr i porto...det var dyrt!
Si i fra hvis du finner de et annet sted er du snill :O)

mymlen og my sa...

Skal gjøre det, her letes det videre.
Ha en fin dag du også.