Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 16. juli 2010

Vinner på min "Give away" er trukket ut!! :O)

Bilde over=1.premien.
Notatblokk.
Linhjerte.
3 Små-kort.
Sminke/nøkkel/mobil pung.
Bilde under=2.premien.
Flat pengepung!


Tusen, tusen takk!!
Utrolig flott respons på min "Give away", og veldig mange hyggelige kommentarer dere la igjen til meg!
Det setter jeg utrolig stor pris på :O)

Så over til det spennende....*smiler*...hvem vant??

......................

..............

........

1. Plass går til innlegg nummer 24!

Marianne med bloggen

http://www.marianneholsthansen.blogspot.com/.

2.Plass går til innlegg nummer 5!

Ruth med bloggen

http://www.rule-gledeihverdagen.blogspot.com/

Dere lurer kanksje litt på hvordan trekkningen foregikk!?? Joda...på det gammeldagse måte..."tenk på et tall mellom 0-58" måten...*smiler*...guttene mine fikk æren av og velge tall, og siden det er to av dem så ble det en første, og en annen plass! (Minste gutten lurte på om han også skulle få en premie, men det måtte jeg jo avbekrefte... :O)

Kjære vinnere, jeg trenger adressen deres, så mail meg den...og snart kommer det pakke i posten til dere!

Tusen takk til alle som var med!

:O)


3 kommentarer:

Mariannes blogg sa...

HURRA!!!!!!
Nå ble jeg kjempeglad:D
super premie!!:))
glad sommergilsen!

Lotta sa...

Olala så herlige premier:)

Innom med en klem og ønsker deg en god helg:)

Kort og Søm sa...

:O)