Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 24. oktober 2010

Søt pingvin...*smiler*...





Flere julekort!
Her har jeg brukt Cricut maskinen min (som jeg er veldig glad for at jeg har :O) snøkrystallen som er en punch fra Martha Stewart, og tekst stempelet er fra North Star Stamps. Pluss litt Glossy Accent.
På dette kortet må nok motto være;
"Det enkle er ofte det beste"
...*smiler*...
Nå skal jeg se litt på Tv-aksjonen og spise nylaget eplekake...nam, nam...og tenke litt på hvor takknemlig jeg er for å bli født,og få vokse opp her i Norge. Vi er privligerte.
God kveld!
:O)

10 kommentarer:

Anette sa...

Sååå søtt kort!! Helt herlig pingvin ;)

Lille`s hule sa...

Så stili :)

Pia sa...

såååå sødt kort Fredrikke, kært motiv. Du må have en dejlig uge
knus Pia

ralfefarfars paradis sa...

Dette kortet var virkelig herlig- en flott vri på de vanlige julekortene!!

Christina sa...

Such a cute card you have made there! Thanks for sharing!
Hugs Kristel

Rosetrend sa...

For et sjarmerende julekort!

Kunne ikke vært mer enig i at vi er heldige som bor her vi bor. Er nok ikke uten grunn at de har samlet inn en så stor sum allerede.

Ha en hyggelig uke :o)

May-Bente sa...

Åååå såå søt!

Klem fra meg:))

Hege sa...

Kjempesøøt pingvin - og masse inspirasjon hos deg:-)
Tusen takk for koselig hilsen, og ha en fin start på uken!
Klem, Hege.

SiriR sa...

Så søt liten pingvin:)

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.x