Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 10. juni 2012

God mandagsmorgen!







God morgen!
Nå er det sesong for skoleavsluttninger, og i dag er første ut. 
Det må bakes, og gjøres klart det man skal ha med seg.
Storebror gleder seg, 
og jeg må huske å lade opp batteriet i mitt kamera (det er viktig :O)


Jeg har sydd en sminkepung, den er sydd i fint bomull stoff, foret med et lysegrått stoff. 
Mappen har flere dekorsømmer.
Mappen kan jo selvfølge brukes til andre ting også!
Legger den ut i Epla butikken min senere i dag.
Ønsker du å kjøpe den før den havner i Epla butikken min, er det bare å sende meg en mail.


God mandag til alle som er innom bloggen min :O)


5 kommentarer:

Anette sa...

Kjempeflott liten veske! Nydelig stoff!
Kos deg på sommeravslutning! Har selv tre avslutninger som kommer de neste to ukene :) Travelt, men kjekt :)
--klem--

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fin........flott stoff.
Fin dag ønskes deg

Klem

Gurimalla sa...

Nydelige punger du syr altså! Flotte stoffer.

Lisbet sa...

Nydelig pung i ett lyst og delikat stoff. Fin med stikninger ved glidelåsen.

TAkk for tips om DVD er til Jamie, men jeg får aldri satt emg ned å sett DVD mye letterenår man vet at da og da MÅ man være klar for TV

Misemor sa...

Så fin! Jeg likte det stoffet veldig godt. =) Lykke til!
Klem =)