Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 13. juni 2012

Rosa bokstav-vimpel!





Vimpel sydd på bestilling!
Denne bokstav vimplen i rosa har jeg sydd på bestilling til en kunde.
Jeg syr disse bokstav vimplene på bestilling i den fargen du måtte ønske.
Det er bare å ta kontakt på mail :O)
Bokstavene er ca 11 cm høye og er sydd på satengbånd.
Foran og bak siste bokstav er båndet 50 cm langt,
sånn at du kan henge den opp slik du ønsker.
Vimplene er like fine å henge opp i vinduet som på vegg!
Pris per bokstav er 70kr.

Denne vimpelen kommer på 420kr,
og er solgt.

Ha en fin kveld :O)

4 kommentarer:

Pia sa...

superig vimpel, så sødt i farven
knus Pia

Kort og Søm sa...

Takk Pia,
klem :O)

Hanne sa...

Så søt:-)

Inger Harding sa...

Nydelig vimpel!!
Du er så dyktig - og jeg blir så inspirert til å begynne å sy igjen når jeg besøker bloggen din :)
Tror jammen jeg må kjøpe meg ny symaskin snart! ;-)
Ha en flott dag.

♥ klem, Inger