Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 8. oktober 2014

Gavepakke med håndstrikkede kluter .


Her ser dere to av mine håndstikkede kluter i bomullsgarn, som kan vaskes på 60 grader.
De er pakket fint sammen, med hyssing og en håndlaget gavelapp. 

Dette er fine gaver, for håndstrikkede kluter er jo som kjent best :)

Disse vil jeg lage flere av og selge på årets Julemarked, men selger de selvfølgelig før også om noen ønsker å kjøpe før.

Ønsker dere alle en fin høstdag!




7 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

kor fint lell --- kor finner du slikt stempel mon tro ;)

smil fra monika

Kort og Søm sa...

Takk :)

Stempelet er et separat hjertestemple og et sett med bokstaver jeg har satt sammen til ordet Håndstrikket.

Pia sa...

ser så flot ud og lækker tag i rustik look
knus Pia

Hanne sa...

Så fine kluter, pyntet med kjempe fine tags :-)

Inger Harding sa...

Ser kjempefine ut i lekker rustikk stil!
I like :)
♥ klem, Inger

Kort og Søm sa...

Tusen takk :)
klem

Connie sa...

Fine kluter og fine pakkelapper.
Smart.
Klem :)