Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 16. september 2008

Verksted, drop-in kurs på Lillestrøm!




















I dag har jeg holdt kurs på Lillestrøm Torv Kjøpesenter, vi har sydd barneklær av klær og diverser tekstiler fra Fretex.
Dette var kjempe morro, og kursdeltekerene lagde så mye fint!
Resten av uken er det andre som hlder kurs, sjekk siden www.verksted-lillsstrøm.no
Det var Runa Carlsen og Karen Lidal som spurte om jeg ville holde kurs, og det er jeg kjempe glad for at de gjorde. Dette har vært en fin dag! :o)
Er det andre som ønsker, så holder jeg gjerne flere kurs i omsøm, så gammelt tøy, gardiner og sengetøy kan bli flott nytt barnetøy!
Ta kontakt pr mail.







2 kommentarer:

Magdalena sa...

dette så da gøyt ut...
du er flink med symaskinen!
har forresten gått på søminjer på husflidskole og folkehøgskole,- men for 100 år siden ( føles sånn...)
Takk for hyggelig besøk i min blogg! :)

har du besøkt bloggen til "tante mimmi" ? ho er lærer på en folkehøgskolen, Olav-skolen, og har startet en ny linje på gjenbruk og resirkulering, syr klær av gardiner mm... en artig dame! med tre søte små døtre...
du finner henne i bloggrollen min,-
klem til deg~

Kort og Søm sa...

Har ikke sett på "tante mimmi" sin blogg, men det skal jeg gjøre. Takk for tipset :o)

Ha en fin dag!