Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 4. februar 2009

Kurs på Sømmelig!


På mandag holdt jeg kurs på Sømmelig i Oslo, vi sydde barneklær av gammelt og nytt stoff.

Må si jeg er helt inponert over arbeidsinsatsen til dere som gikk på kurs, det var kjempe bra!!

Jeg hadde en veldig hyggelig kveld :o)

Hvis noen flere vil på kurs er det mulighet igjen allerede nå på mandag 09.02.2009. Kl.1800-2200.

Ta kontakt med Agneta på http://www.sommelig.blogspot.com/

for å melde deg på kurs.
(Jeg tok flere bilder på kurset med mobilen min, men får ikke bildene over på maskinen min, men jeg skal prøve å få det til :o)





Info fra Agneta på Sømmelig om kurset;

Dag: Mandag 9 februar
Tid: 1800-2200
Pris: 400,-
Materiel: Ta med sengetøy, voksenklær eller duker etc.
Du kan alltså sy pene barneklær utifra stoffer du allerede har hjemme. Du kan også bruke nye stoffer men husk å vaske dem før du kommer for å unngå ulykker med krymping.
Hva skjer da: Fredrikke har fine mønster for gutter og jenter. Du velger hva du har lyst å sy og får hjelp til dette.
Vi klarer ett plagg på en kveld.
Hvem: Passer for nybegynnere og viderekomne.
Nybegynnere får sydd seg ett plagg og viderekomne får lære seg enkle mønster for barnetøy.

Ingen kommentarer: