Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 24. mars 2009



Nytt veskemønster!
I går lagde jeg ett nytt mønster til en skulderveske, denne er fin til å "slenge" på tvers over skulderen. Jeg har laget den på bestilling til en kunde!
Vesken lukkes med to trykk knapper.




Her ser dere oppi vesken.
Den har to vanlige lommer, en stor glidelåslomme og to "nøkkelsnorer".
I dette tilfelle har jeg sydd to oppevaringspunger med henper, så de kan festes til nøkkelsnorene. Ganske praktisk, sånn i forbindelse at man ikke "mister" de ut av vesken.













Kunden ville også ha oppevaringspunger som matchet vesken!
Det er en liten stund siden jeg har sydd vesker, så det var morro. :o)
Likte godt dette mønsteret, så det blir nok flere av denne modellen!
Pris for vesken er 500kr
Oppevaringspungene koster 95kr pr stk.




4 kommentarer:

SiriR sa...

Kjempefin veske, og så med alt det tilbehøret da! Herlig.

ANETTESHUS.COM sa...

Så nyyydelig veske! Du er kjempe-flink!! Har alltid vært en smule sjalu på de som er bestevenn med symaskinen;) Det er nemlig ikke jeg, for å si det slik ...

Ha en fin dag!

Klem Anette:)

Tara sa...

skikkelig kul veske!!! smart med de små oppbevaringsveskene i samme stoff:) du er flink:)))

klem tara

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen, det var hyggelige ord! :o)