Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 9. juni 2009

En litt mindre en.. :o)


Pengepung/nøkkelpung..osv... :o)
Da jeg lagde nytt mønster på disse oppevaringspungene mine, måtte jeg jo lage de i forskjellige str. Denne tenker jeg vil passe som pengepung, eller hva en måtte ønske seg å bruke den til! Det er forbausende god plass i disse, pga rynkingen.
Jeg har foret den med samme stoff som på utsiden.
Denne måler 13 cm * 15 cm.
100 % bomull.
Vask; 4o grader, ikke tørketrommel.
Pris; 125 kr.
Solgt!
Tusen takk for alle positive kommentarene,
det er så koselig!
:o)

3 kommentarer:

SiriR sa...

Denne var også fin!!
Tror du har funnet deg en god mal her:)
Og stilig stoff!

Anette sa...

Denne var kjempeflott! Likte veldig godt stoffet du har brukt :)

Lisas hjem og skatter sa...

Herlig stoff :)