Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 13. februar 2010

T-skorte med skyer...*smiler*...




T-skjorte med applikert sky!
I dag har jeg sydd ferdig en gave til minste gutten min. Han har vokst så mye i det siste, så han trenger nye t-skjorter. Tenker denne med skyer vil falle i smak...*smiler*...det er liten fare for at han får se bursdagsgaven sin før den store dagen...for han er så liten at han ikke leser blogger... (men han syns det er morro å se på min...hmm...må passe på at han ikke ser dette innlegget da..*ler*)
Denne T-skjorten er i str 5 år.
Skyene er lyseblå, ( det er ikke så lett å ta bilder inne på kvelden, skyene ser jo nesten hvite ut på bildet :o)
Disse kan jeg sy på bestilling, her er det flere farger å velge mellom...og kom gjerne med ønske om motiv! Skyer, blomster, hjerter, bokstaver...mulighetene er mange!! :o) Ellers vil jeg legge ut T-skjorter, klare til salgs i bloggbutikken min om ikke så lenge!
Prisen vil da bli;
T-skjorte 1-3 år - 300kr.
T-skjorte 3-6 år - 350kr.
T-skjorte 6-10 år - 400kr.
:o)

9 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så mye fint du har sydd siden sist og tenk å ha mammaprodusert t-skjorte!!
Vi skal på skitur på jordene i bygda i morgen,gleder meg!!
klem

Kort og Søm sa...

Kos deg masse på tur i morgen! :o)
Her skal de bakes boller i lange baner...*smiler*
Klem :o)

Tovepia sa...

Skikkelig søt!
T-skjorte sydd av mamma må være toppen!

Kos deg imorgen og klem;)

Vibekes lille ullne sa...

For en søt t-skjorte! Lykke til med bollebakst og ha en fin søndag! :)

Aleisa Ribalta sa...

kuyl och söt, på samma sätt! gog morgen, myran!

od Andulky sa...

Superfin!

Kort og Søm sa...

Takk, takk...*smiler*...

Pia sa...

wow Fredrikke så flot-shirt

Solveig sa...

Denne var jo herlig:o))) Det må da være topp å ta selve skynen i sin favn:o) Enklet og flott.
Du er så kreativ og flink.
Ønsker deg en flott morsdag, valentinsdag og fastelaven:o))
Klem fra Solveig