Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 1. juni 2010

Personlige stempler!! :O)






Nå er jeg glad...*smiler*...
Mine helt personlige stempler kom i postkassen i dag!!
Jeg har ikke prøvestemplet med de ennå, men jeg håper de blir kjempe fine :O)
Jeg har kjøpt de fra www.scrappemagasinet.no , jeg valgte to forskjellige motiver. En med all info på, som fult navn, mailadresse og blogadresse. Den andre kun med fornavn og mailadresse.
Gleder meg til å stemple disse bakpå kortene mine...*smiler*..
Her skinner solen, og når alle barna er i seng, så skal jeg sette meg ut med en bunke Hero Arts kataloger som jeg hentet på posten i dag... og som jeg gleder meg!! :O)
Det er så mye fint fra Hero Arts!!
God kveld
alle sammen!
:O)

11 kommentarer:

Vibekes lille ullne sa...

Gratulerer med stempler! De var kjempefine, ikke rart du gleder deg til å begynne å bruke de! :)

Victorias Inspirasjon sa...

Så fine de var! Grattis med egne stempler, stas! Ha en fin kveld :)

Strikkeheksen sa...

Dejligt :-) Så bliver dine kort endnu mere professionelle :-)

lilla hjärtat sa...

Proffsiga de såg ut, gav jämt och fint resultat.

Randi sa...

Kjempefine stempler!

Her har vi også sol i dag. Herlig!!!

Kos deg med nye kataloger :o)

Klem

Barbros lille atelier sa...

Så stilig! Kjempefine! Tusen takk for tipset!

Klem

Heidi sa...

Nydelige stempler :)

Velkommen til min kreative verden sa...

Nå mistet jeg nesten pusten. Disse var utrolig fine. Jeg forstår godt at du vil få stor glede av disse: )

Elisabeth H. sa...

Stilig !!!! Ser så proft ut med eget stempel og påsydde merkelapper. Lykke til med bruken av det nye fine stemplet :) Elisabeth H.

Kort og Søm sa...

Jeg er super fornøyd!! At jeg ikke har kjøpt disse før...*smiler*...

Moski sa...

Takk for tipset. Skikkelig fine. Dette ser profft ut.