Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 2. juli 2010

Sommer&Sol og Bokstav vimpler!




Hei, hei...*smiler*...
Jeg har fått to bestillinger på Bokstav vimpler fra to ulike kunder, og siden bestillingene kom nesten samtidig...så kommer bildene i samme innlegg.
Håper kundene blir fornøyde!
:O)
Pris for Bokstav vimplene er 45kr per bokstav,
pluss 17kr i porto.
Disse kan jeg lage i forskjellige fargekombinasjoner, så det er bare å komme med ønsker hvis noen vil bestille en vimpel.

God sommer til dere alle sammen!

8 kommentarer:

Hege sa...

SÅ fine de var - du er flink!:-)
Ha en fin dag,
klem Hege.

Snertne sneller og små nøster sa...

Også disse var fine :-) Har du sydd dem, eller er det papir?

Ha ei flott helg og klem fra Siv

Hverdags♥LYKKE♥ sa...

SÅ utrolig fine!!! Sønnen min heter AKSEL så jeg fallt jo spesielt for den. Mulig jeg lager en slik, håper det er greit. Skal i så fall linke til siden din og tipse om å kjøpe av deg!!

Ha en fin dag.

Klem Marianne

Hennes sa...

Heisann..

Du er en reser på å få laget ting og tang. :O)Kjempefine ting du lager.
Jeg henger ikke med i svingene, så jeg rekker ikke kommentere på innleggene dine, men jeg får med meg alt det fine.. ;O)

Ha en super helg..
Klem Linda.

Kort og Søm sa...

Siv;
Jeg syr de av stoff, det er stoff på begge sider!
Klem :O)


Marianne;
Å la se inspirer av andres arbeide er helt iorden, med å kopiere så det blir helt identisk med det jeg lager er ikke greit!
Klem :O)

Hverdags♥LYKKE♥ sa...

Klart jeg ikke skal lage det identisk! Ble bare inspirert av å lage navnet. Litt av meningen med blogglandia er vel å bli inspirert:)

God helg!

Klem Marianne

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Beppe sa...

Hærlig :)Vimplene ble kjempefine!! Klem Beppe