Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 8. august 2010

"psst"...


Se hva jeg fikk besøk av....
Jeg lå på min sofa og leste...og plutselig hørte jeg en lyd...det hørtes ut som om noen sa "psst"...og jeg ignorerte hele lyden, men det bare forsatte. Så jeg stod opp og gikk ut på terrassen, lurte på om jeg hadde fått besøk....
Men ingen var der... så tittet jeg rundt meg..og fikk tilslutt øye på denne lille fyren...*smiler*..en gresshoppe av noe slag tenker jeg.
Jeg fikk hentet et glass og et ark, klatret opp på en stol og fikk den oppi glasset. Den satt på toppen av gardinstangen av alle steder!
Har aldri hatt denne typen dyr inne før, og etter litt studering av den fra min side ble den sluppet uskadet ut i det fri igjen!
Og velkommen til nye følgere,
hyggelig at dere vil følge bloggen min! :O)
God søndag til dere alle sammen!

4 kommentarer:

Black Iris sa...

Det här är ett häftigt litet djur tycker jag.
Vad kul att han kom på besök till dig.

Kram Maidi

Torill sa...

Så koslig besøk då....Småkrydder i kvardagen !!

Vibekes lille ullne sa...

Heisan, så fin den var! Så ganske stor ut også! Fortsatt fin søndag! :)

Kort og Søm sa...

Mye lyd i den iallefall :O)