Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 9. juni 2012

Flere punger har sett dagens lys...!





Heisann!
Etter litt kvalitetstid sammen med symaskinen, ble disse tre laget.
En sminkepung, en pengepung og en liten oppevaringsmappe.
Alle tre blir lagt ut i Epla butikken min, iløpet av helgen.
Veldig hyggelig at så mange likte den i forrige innlegg :O)


I dag blir det kyllingpai til middag, med hjemmelaget potetmos og mais til. Det er en Jamie Oliver oppskrift som jeg gleder meg til å prøve :O)
Har 5 av bøkene hans, pluss en dvd-serie, og syns han lager mye godt!
I går lagde jeg hjemmelaget pizza, en med pepperoni, en med pølsekuler (barna likte det, ikke så mye jeg... :O)  og tilslutt en med tomat, løk og asparges, og det var helt klart min favoritt!
Har aldri hatt asparges på pizza før, og det var overraskende godt.
Storesøster hadde to venninner på overnatting, og de likte ikke asparges på sin pizza...*ler*...


I dag skal tantebarnet sove over, så jeg krysser fingrene for at hun liker kyllingpai :O)
(vet at hun liker mais og potetmos, så mett skal hun iallefall bli :O)


God lørdag til dere alle sammen!

7 kommentarer:

Lisbet sa...

Flere flotte sminkepuner, den rosa under her var bare helskjønn.
Jamie Oliver lager mye godt, kunne ønske programmene kunne komme igjen på tv:-)
Kos deg med kyllingpaien og ha en flott lørdagskveld og en fin søndag

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Hilde sa...

Kjempefine :) Den rosa under her var knallfin også! Så herlige stoffer :)
Jeg har ikke sydd mye i det siste, og stofflageret er altfor stort til at jeg kan tillate meg å kjøpe nye. Jeg må visst finne tid til litt sying snart, for stoffshoppelysten er stor! ;)

Ha en fin ettermiddag :)

Pia sa...

wow så flotte farver og mønstre
knus Pia

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Kort og Søm sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Berit sa...

Flott punger/mapper du har laget. Fine stoff også. Ha en fortsatt fin søndag.