Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 8. juli 2012

Gjenbruk er en fin ting!



Redesign!
I dag har jeg klippet opp 2 gamle olabukser,
som skal bli til;
2 store toalettmapper.
1 sminkepung.
3 pengepunger.
6 mobiletuier.
Det vil jeg si er bra gjenbruk :O)


PS.
Noen som venter på mail fra meg, og ikke har mottatt den?
Fint om dere kan legge igjen en beskjed under dette innlegget.
For jeg lurer litt på om mailen min ikke er helt seg selv om dagen...

Fin ny uke til dere alle sammen!

4 kommentarer:

Siri sa...

Det er jeg helt enig i, og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet og få inspirasjon til å gjøre noe av det samme:-)

Lappeline ♥ sa...

Kjempe flotte ting og gjenbruk er tingen
slikt liker vi
Fine sommerdager ønskes deg

Klem

3prinser sa...

Flott gjenbruk :) Jeg har ikke sydd mye i dongeri, men har en hel haug liggende, så kanskje du inspirerer meg til å finne de fram og klippe/sy i de :)

Kort og Søm sa...

Hyggelig å kunne inspirere :O)