Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 21. oktober 2012

Flere søte notatbøker!





Takk for responsen på notatbøkene i forrige innlegg!
Det var hyggelig :O)
Flere av de jeg la ut igår har blitt solgt, så jeg har laget flere.
Jeg har laminert for- og baksiden, da holder notatbøkene seg bedre under bruk, og du slipper lefsete hjørner!
De måler 10cm * 7,5cm.

Ca 40 blanke ark inni.
Akkurat store nok til noen små notater,
eller til handle listen :O)


Legger disse ut i Epla butikken min i dag.
Der selges de i pakker med to notatbøker, 
til 100kr pakken.

God søndag!
Velkommen til nye følgerer :O)

7 kommentarer:

Vibekes lille ullne sa...

Nydelige små notatbøker! Ikke rart de går unna! :)

erleichda sa...

De er virkelig kjempe fine!
Ikke rart du har allerede solgt mange : )


Ha en fortsatt fin søndag!

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Guttemamma sa...

KJempesøte,Fredrikke!! Kunne du laget et par litt større til meg? Med spiralrygg i a5 str?? Med feks slik rød forside som du har på den lille på det første bildet
Klem♥

Kort og Søm sa...

Takk,
det er klart jeg kan det :O)
Jeg tar kontakt med deg,
klem Fredrikke

Guttemamma sa...

Gjerne laminert, da holder de seg bedre opp og ned i vesken:-)

Kort og Søm sa...

Jeg lager flere,(også den i det røde papiret) i samme papir serie så kan du velge den/de du vil ha :O)
Gir deg beskjed når de er klare, det blir iløpet av denne uken!