Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 8. august 2013

Under produksjon... :O)

















Julen 2013.
Ja, nå er produksjonen av juleprodukter startet hos meg og jeg storkoser meg :O)
(Har faktisk også hørt litt på julemusikk....i form av Ella Fitzgerald sin julemusikk, men dette er jo ingen stor overraskelse for de som kjenner meg godt...hi,hi....)

I år blir det laget julekort, gavelapper, gaveposer, og forskjellig julepynt. Juleproduktene mine solgte godt ifjor, og jeg håper suksessen gjentar seg i år :O)

Ønsker dere en fin ettermiddag!

Ps. Ja, arbeidspulten min ser alltid sånn ut når jeg jobber, og det er system i kaoset... :O)

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Dette ser spennende ut:-) Kan jeg gjette på juletags?

må jo se ut som det jobbes på arbeidsplassen da :-)

Ha en fin fredga og god helg. Vi reiser til Hellas, Lesvos på lørdag, gleder meg vilt!

Kort og Søm sa...

Ja, det blir juletags :O)
God fredag til deg også, og kos deg på ferie!

Winkel's Crazy Ideas sa...

Har faktisk tenkt litt på å lage julekort de siste dagene, julegavene har jeg også såvidt begynt på (tenker lage mange av dem) og det er hyggelig å begynne i god tid og ikke stresse. Kos deg med kortlaging, her går helga med til blåbær- og ripsplukking. God helg :-) Pam