Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 18. mars 2014

En kreativ dag med Agneta :)


















Nye teknikker!
I dag har jeg vært på besøk hos min kreative venninne med denne fine bloggen; http://agnetan.blogspot.no/
Hun har vært på kurs i Danmark, og jeg var så heldig at hun lærte meg en ny teknikk som heter frottage, eller rubbing på engelsk.
Dette skal jeg helt klart prøve meg mer på, det var veldig gøy! Vi brukte rammen til silketrykk, litt myke vannløselige oil pastels, embossingfoldere og transparent binder. (Uniprint Binder)

Jeg har jo (etter en opptelling) i overkant mange embossingfoldere... faktisk hele 94 stykker med stort og smått. Så jeg har mye å prøve ut :O)
(og jeg trenger ikke å kjøpe flere med det første...hi,hi...)

Ha en fin kveld,
og jeg takker for hyggelige kommentarer jeg får!

4 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

kor artig lell ;)

monikasmil

Berit sa...

Morsomt å prøve ut mange nye ting.

Anette Willemine sa...

Å, dette så spennende ut ;) Gøy å lære nye teknikker. Ser for meg at du kommer til å lage mye fint ut av denne metoden. :)

Ha en fin uke videre!

Kort og Søm sa...

:)