Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 14. april 2014

Hjemmelagde kjøttboller til middag :)


















God middag!
I dag ble det hjemmelagde kjøttboller, med hjemmelaget tomatsaus med spagetti til middag. 
Det var kjempe godt :)

I kjøttkakene hadde jeg;
karbonadedeig
fin hakket løk
små havregryn
egg
finhakket frisk persille
nyrevet muskatnøtt
tørket chili
hvitløk
salt&pepper

Kjøttbollene ble stek på plate i ovnen mens jeg lagde tomatsausen, så hadde jeg tomatsaus i en ildfast form, med kjøttbollene på toppen inn i ovnen i 20 min.

Serveres med spagetti og en salat :O)

God påske!

3 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

De kjøttbollene så veldig god ut.
Så mye bedre med hjemmelaget. Må visst øve meg på lage kjøttkaker/boller. Når jeg har laget det tidligere har det blitt sprettballer :)
God påske !
Klem fra Kjersti

Tuppenshobbyblogg sa...

De kjøttbollene så veldig god ut.
Så mye bedre med hjemmelaget. Må visst øve meg på lage kjøttkaker/boller. Når jeg har laget det tidligere har det blitt sprettballer :)
God påske !
Klem fra Kjersti

doris sa...

yummy ...!!

xoxo doris