Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 23. desember 2014

God Jul!


Ønsker kunder, bloggere og alle dere andre en riktig God Jul!

Stor takk til alle dere som har handlet av meg, det har vært et godt år.
Gleder meg til året som kommer, med nye prosjekter og produkter.

Vi har pyntet juletreet, med pynt av alle slag. Gamelt, nytt, kjøpt og hjemmelaget i en salig blanding :)

Tenkte at stolen min farmor broderte for mange, mange år siden også skulle bli vist frem. Mye jobb med de broderiene, og jeg syns de fortjener å bli sett av flere.
Denne stolen arvet jeg da min farmor døde, og den pleier å stå der juletreet står nå.
Det er en stol til, helt lik og den har min søster.

Kos dere masse,
men ikke glem de som ikke har det så bra i julen. Alle kan bidra med noe, som løfter dagen for et medmenneske. 

God Jul og Godt Nytt År!


6 kommentarer:

Timotei sa...

Den stolen er jo et mesterstykke! Tenk så mye arbeid det må ha vært å lage disse broderiene.
Ønsker deg og dine en riktig god jul!

Unknown sa...

God jul til deg også! :)

Siddis back home sa...

God Jul til deg og dine! Nydelig stol du har her, et fantastisk stykke arbeid!

Home sweet home sa...

God jul:D

Kjempe flott stol. Gleder meg til å se hva du finner på i2015:D

Merethe

Unknown sa...

God jul fra meg :)

bye9design sa...

Vakker stol.... Jeg har brodert masse opp gjennom årene og det er nok ikke få timer som er lagt ned i den stolen. Så koselig å ha et slikt minne :o) En fortsatt god jul til deg! Klem fra Nina