Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 29. desember 2009

Basic Grey Callenges





Week 10.
Color combo!
This weeks challenge is a color combo;
Cream-Pink-Blue

This is what I have used on my card;

  • Stamp; The Greeting Farm.
  • Textstamp; Papir Design.
  • Baper; Basic Grey.
  • Paper; Bazzill.
  • Glitterglue; Star Dust. Ranger.
  • Spellbinders, Nestabilities.
  • Quic Kutz, Revolution, swirl.
  • Pro Markers. (see photo)

Wish you all a Happy New Year!!

Locking forward to next years callenges... :o)


5 kommentarer:

Rasofiel sa...

NYDELIG Fredrikke ♥ Du er så rå med farger!!!! Og takk for at du deler fargene du bruker med promarkers. Holder på med å lære meg å bruke det nå, men føler meg litt hjelpeløs når det kommer til hvilke farger jeg mangler. Får ikke fargekartet til promarker til å stemme med virkeligheten... Hvilke ti farger av de du har, hadde du beholdt hvis du kun kunne velge 10 stk? Oi, dette må jeg lage et blogginnlegg om :D Thanx for inspiring ♥ ♥Håper du har ei nydelig romjul kjære bloggvenn :O)

Kort og Søm sa...

Tusen takk! :o)
Fargekart og virkelighet stemmer ikke alltid nei...litt dumt det.
Men hvis jeg skulle beholde ti stk, ja..da ville jeg iallefall ha;
Blush.
Ice Grey 1&2.
Sky Blue.
Henna.
Terracotta.
Rose Pink.
Gold.
Poppy.
Cool Grey 1.

Men helst vil jeg ha maaange da.. :o)
(har 33 stk nå..hi,hi..)
Men jeg savner er bredere spekter med grønnfarger.
Lurer litt på om jeg skal kjøpe noen Copic tusjer i flere grønnfarger, tror de har et bedre utvalg i nyanser!
Jeg nyter romjulen, håper du også gjør det kjære bloggvenn,
klem :o)

cats whiskers sa...

This is just beautiful dear. Best wishes for 2010
Hugs Jacqui x

Gry-Heidi sa...

Kjempefint kort ! Herlig motiv og nydelig fargelagt !

Jeg trodde aldri jeg skulle farge med Promarkers, men etter å kjøpt dem så tror jeg nå at jeg aldri kommer til å bruke noe annet *ler*.

Klemmer :)

Riet sa...

So beautiful card Fredrikke,i love your image and colours.
So gorgeous papers.

Happy new year.
Hugs Riet.xx