Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 15. mars 2011

Herlig stoff...*smiler*...


En pung!
Dette stoffet liker jeg så godt...nesten så jeg kunne ha tenkt meg sengetøy i dette stoffet...*smiler*...
Men jeg har ikke sydd sengetøy til meg selv denne gangen, men en pung...kjekk liten sak til penger, nøkkler, mobil, bittelitt sminkesaker, små legofigurer/dukker (kjekt å ha med på tur til barna... :O)
Eller en drøss med andre ting...!
Soff; bomull og platevatt.
Vask; litt fin vask, ikke tørketrommel.
Mål; 13cm*10,5cm*4cm.
Pris; 100kr.
Til salgs!
:O)

4 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Å ja, det stoffet der var bare helt hærligt. Mange bruksområder for ett så flott stoff, både til applikasjon og som bakstykke....ååå det hadde vært fint !

Lindas hobbyhjørne sa...

Kjempefin!
Ha en fin dag, klem.

Kort og Søm sa...

Takk takk :O)
Klem

Riet sa...

Beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx