Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 24. mars 2011

Myk liten sanse/kosepute med liten bjelle inni!





Sansepute i blått!
Denne har jeg sydd på bestilling til en av mine kunder.
Inni er det en liten bjelle, så den gir litt lyd.
(Og da mener jeg litt lyd, ikke øredøvende bråk.. :O)
Den er en fin gave til de minste barna,
med mange merkelapper å ta på.
Mål; 11cm*11cm.
Høyde; ca 2,5cm.
Stoff; bomull.
Fylt med fyllvatt.
Jeg anbefaler litt fin vask,
ikke tørketrommel.
Pris; 125kr.
Solgt!
*
Jeg holder på å sy flere,
og de kommer etterhvert til salgs i bloggen.
God torsdag til dere alle sammen!
:O)

5 kommentarer:

Husmora Torunn Husbyn sa...

Så oppfinnsom du er! Kjempefin babyleke! :-)
Ha en fortsatt fin dag! Klem :-)

carina sa...

DEn var søt! Det var en slik jeg skulle hatt da barna var mindre,for da gikk de løs på diverse merkelapper her:)
Ha en fin dag:)

Anita Tørmoen sa...

Dette er jo så fine presanger til de minste:)

-Sanna- sa...

Du er en mester.
Vet ikke om du vil ta imot den, men det er iallefall en liten utfordring til deg i bloggen min.

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Sanna;
Tusen takk for at du tenkte på meg!(nå er min blogg en award fri sone, men takk alikevel :O)
Klem Fredrikke