Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 21. mars 2011

Stor oppevaringspose til leker!


En bestilling!
Jeg fikk en bestilling på en lekepose som skulle henge på en lekegrind. Kunden valgte seg ut stoff, et fint stjernestoff. Inni er det ensfarget blått stoff, og en lomme i stjernestoffet. Denne festes på lekegrind kanten med oppheng med borrelås. Nå har ikke jeg noen lekegrind i hus...mine barn er blitt store nå...*smiler*...så jeg prøvehang den med noen av bamsene til lillebror oppi, på en stol! Fungerte det også :O)
I bunn av posen har jeg sydd en liten pose der jeg har puttet oppi en tykk pappplate, for at posen skal få en ekstra bunn.
Pris etter avtale.
God tirsdag til dere alle sammen!
:O)

2 kommentarer:

Karoline sa...

OI!:)) den ble kjempe fin♥ du er flink! gleder meg til å få pakke i posten:))

Klem KAROLINEMOR♥

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig å høre...*smiler*..
Klem