Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 7. august 2011

Rosa babykort, i litt uvant fasong! :O)











Et rundt kort!

Jeg har laget et rundt babykort denne gangen, og leverer det inn til disse to utfordringsbloggene;

I have made a pink and round babycard, for two challenge bloggs;



På kortet mitt har jeg brukt;

On my card I have used;

Bazzill and Imaginisce paper, Cricut, Sticles Star Dust, Charm from Kuttut, flowers and buttons from my stash and Scrappers Floss.

I wish you all a happy sunday!

:O)



18 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... noe så nydelig, er vel noe av det mest delikat du har laget !!
Er helt imponert!
En sikker vinner!!!
Ha en fin dag, klem.

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)
Klem

Lisbet sa...

Skikkelig stilig med rundt babykort og sart rosa farge til en liten baby jente.Klem

Lykkelita sa...

Flotte, som alltid!!!
Bare koser meg med innleggene dine, rett og slett fryd for øyet:)

Pia sa...

åh så sødt kort og de små fødder er bedårende
knus Pia

LeKaQuilt sa...

Kjempe søtt - og artig med ett rundt kort !

salige lavendel sa...

Tusen takk for hilsen hos meg. Kjempefint kort du har laget og ekstra flott ble det jo med rund form!!Du er så flink.

Misemor sa...

Så søtt. Runde kort er kjempefint. Jeg lager kort selv, men ikke i nærheten så flotte og avanserte da.
Lykke til i utfordringene. =)

Merethe sa...

Så søtt.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Riet sa...

So beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Moski sa...

For et utrolig søtt kort!

ide-puffen sa...

Så nydelig kost altså.
Takker for tilbudet og jeg kommer til å bestille. Må bare få ristet på gullbuksene først he he. Ble litt tømt etter en så stor fest vi holdt i helga.
Jeg planlegger snart julegaver og eskene er jo så fin til venninnegaver i.
Kos uke videre
Klem

Kort og Søm sa...

Ide-Puffen;
Ja, det skjønner jeg! :O)
Bare mail meg når du er klar til å bestille,
klem Fredrikke


Takk alle sammen :O)
Klem

Bringebær sa...

Så flink du er! Det ligger mye kjærlighet i et sånt kort... Ha en fin uke!

Stine sa...

Herlig kort du har laget, stilig med litt annerledes format!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Julie sa...

Oh this is so pretty!!! Lovely design and the little charming is fabbie!! Thanks for joining us at Colour Create this challenge, Juliexx

Plundis sa...

Flott kort!! Og artig med en litt annen fasong...

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

Klem Plundis

lise sa...

så søtt kort!! morsomt med et rundt kort da:)

takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

klem Lise